The Swords of Ditto: Mormo's Curse
The Swords of Ditto, şeytani Mormo’ya karşı amansız mücadelede efsanalerdeki her yeni kahraman için eşsiz bir macera sunan yoğun bir RPG oyunudur. Maceran boyunca adayı ele geçiren kötülüğün üstesinden gelirken, keyifli ancak bir o kadar da tehlikeli yüzey dünyasını keşfet, tehditkar zindanlara meydan oku, ve sevimli köyde kahramanını geliştir. Ditto'nun gizemli kılıcını ortaya çıkar ve keyifli karakterlerle, olağanüstü hazinelerle ve kahramanca savaşlarla dolu unutulmaz bir macera için co-op yoldaşını bul!