Train Sim World 5: Deluxe Edition'da Raylar Senin Emrinde! 4 rota boyunca ek trenler ve ikonik şehirlerde ustalaştıkça daha fazla mücadeleye katıl. Northwestern Class 350 ve daha fazlası da dahil olmak üzere WEST COAST MAIN LINE'ın banliyö kargaşasıyla ayakların yerden kesilecek. Şık ve ünlü Avanti West Coast Class 390 Pendolino ile WCML'de daha da fazla aksiyona katıl! Yalpalayan DB BR 411 ICE-T ve daha fazlasıyla dolambaçlı KINZIGTALBAHN'da çeşitlilik boldur. FlixTrain Vectron ve Talbot vagonlarıyla birlikte Kinzigtalbahn üzerinde ilave yolcu çeşitliliğini deneyimle! SAN BERNARDINO LINE'ın güneşle yıkanmış rayları, MP36 ve F125 ile desteklenen Metrolink hareketlerine ev sahipliği yapıyor. CAJON PASS ile BNSF bölgesinin tepelerine seyahat et. Zirve üzerinden Barstow'a giden dağ geçidinde ustalaş ve San Bernardino Line üzerinde yerel yük taşımacılığı yap. Xbox çocuk hesapları, oyunun çevrimiçi iletişim ve diğer çevrimiçi özellikler de dahil olmak üzere belirli özelliklerine erişim sağlayamayabilir. Xbox'ta "çocuk", yerel kanunlarda aksi belirtilmediği takdirde 13 yaşın altındaki oyuncular anlamına gelmektedir. Lütfen unutma; Xbox One konsol ailesinin (Xbox One, Xbox One S, Xbox One X) ve Xbox Series S konsollarının donanım özellikleri sebebiyle, bu platformlardaki oyunculara, performansa uygun şekilde düzenlenmiş farklı bir zaman çizelgesi ve içerik aşamaları deneyimi sunulacak. Daha fazla bilgi için Dovetail Games Destek Merkezi’ni ziyaret edip “Train Sim World 5 SSS” başlığını inceleyebilirsin.