Klasik yarış oyunu, modern kontroller ve başarılarla geri döndü! Bitiş çizgisine kadar devam eden, yürek hoplatan, ölümüne bir mücadelede bir podracer kullanarak yanan metan göllerinin, Tuskan Baskıncılarının saldırılarının, yer çekimsiz tünellerin ve çok daha fazlasının arasından geç.