Merge 10th Anniversary Bundle
Sparklite, tuhaf ve sürekli değişen Geodia diyarında geçen bir aksiyon-macera oyunudur. Gereçler, silahlar ve ekipmanlardan oluşan teçhizatları kullanarak üstten bakışlı bir aksiyon ile düşmanlarla savaş. Yöntemsel olarak oluşturulan dünyanın tehlikeli köşelerini keşfet, maden endüstrisinin titanlarını alaşağı et ve Sparklite'ın gücünü dizginle! Stranded Sails - Explorers of the Cursed Islands maceralarla ve keşiflerle dolu açık dünyalı bir keşif ve çiftçilik serüvenidir! Gemi kazası sonucunda esrarengiz bir takımadada mahsur kaldın. Hayatta kalmak, adaların derinliklerindeki gizemleri çözmek ve sonunda buradan kaçmak sana bağlı! Kazazedelerle dolu bir kamp kurma sorumluğunu üstlenerek hayatta kalmak için çiftçilik yap, eşyalar üret ve yemek pişir. Kaçmak için yeni bir gemi inşa etme amacıyla faydalı hazineler ve eşyalar bulmak üzere bir sürü adaya gideceğin bir yolculuğa çıkıyorsun! Nihai posta hizmeti burada, kendiliğinden teslimatlı karton koliler! Unbox – Newbie's Adventure, eşsiz bir fizik platform oyunu. Destansı bir tek oyunculu modun tadını çıkar veya yerel çok oyunculu yarışlar, savaşlar ve mücadelelerde dört arkadaşınla oyna! Vaporum orijinal bir steampunk ortamında geçen, karo tabanlı zindan ilerlemeli RPG (rol yapma) oyunudur ve bu türün geleneksel klasiklerinden ilham almıştır. Okyanusun ortasında, devasa bir kulenin önünde mahsur kalan kahraman nerede olduğunu, neler olduğunu ve en önemlisi kim olduğunu öğrenmek zorunda.