PGA TOUR 2K25
PGA TOUR 2K25 Standard Edition için ön sipariş ver ve "oldukça iyi bir golfçü" ve şimdi de oynanabilir bir karakter olan aktör Chris McDonald'ı içeren Extra Butter x adidas Paketi'ne sahip ol. Şapka, ceket ve ayakkabı olmak üzere üç şık kozmetik ürün dahildir.* Ayrıca, ön siparişinle birlikte, beklerken oynamak için PGA TOUR 2K23 Standard Edition da (dijital) senin olacak!** GERÇEK HİS Yeni EvoSwing dinamikleri, yeni vuruş türleri, top uçuşları, yuvarlanma fiziği ve görsel iyileştirmeler getiriyor. BÜYÜK TURNUVALAR BURADA U.S. Open Championship, The Open Championship ve PGA Championship, 2K'de ilk kez yer alıyor. MyCAREER VE MyPLAYER SENİN TARZINDA Şimdiye kadarki en sürükleyici MyCAREER ve en çeşitli MyPLAYER deneyimi ile kendi kişiliğini ortaya koy. SEZONLAR GERİ DÖNDÜ VE ŞİMDİ HER ZAMANKİNDEN DAHA İYİ Ekipman gelişimi için güç artışları, sıralamalı liderlik tablosu sıfırlamaları, düzenli içerik güncellemeleri ve çok daha fazlası seni bekliyor. Kendi hızında ilerle; yeni bir sezon yayınlansa bile geçmiş sezonlarda oynamaya devam et. BİR SOPA KAP, BİR ARKADAŞINI ÇAĞIR Çok oyunculu maç türleri arasında Vuruş Oyunu, turnuvalar ve çok daha fazlası yer alıyor. Farklı platformlardaki arkadaşlarına meydan oku. İÇİNDEKİ PARKUR MİMARINI ORTAYA ÇIKAR Parkur Tasarlayıcı'da yeni nesneler, kameralar ve çok daha fazlasını kullanarak hayalindeki parkuru yarat. Tee time rezervasyonunu hemen yap. *Ön sipariş bonus teklifi 27 Şubat 2025 tarihine kadar geçerlidir. PGA TOUR 2K25 Standard Edition için ön sipariş ver ve Extra Butter x adidas Paketine sahip ol. Şartlar geçerlidir. **27 Şubat 2025 tarihine kadar PGA TOUR 2K25 için ön siparişini ver ve aynı platform için PGA TOUR 2K23 Standard Edition'ın dijital kopyasına sahip ol. PGA TOUR 2K23'nin dijital kopyası ön siparişin ardından 24 saat içinde otomatik olarak indirilebilir hale gelir. PGA TOUR 2K23, PGA TOUR 2K25'ı ön sipariş etmek için kullanılan platform hesabına indirilmelidir ve devredilemez. Teklif, aynı platformda PGA TOUR 2K23 oyununa sahip olan hesaplar için geçerli değildir. İptal edilen ön siparişler, PGA TOUR 2K23'nin dijital kopyasının platform hesabından kaldırılmasına neden olur. Şartlar geçerlidir. Çocuk hesapları, oyun içi mağaza da dahil olmak üzere oyunun belirli özelliklerine erişemeyebilir. Yerel yasalar aksini belirtmediği sürece 13 yaşın altındaki oyuncular çocuk olarak kabul edilir.