Reverie: Sweet As Edition
KADER, KAHRAMANLIKLA ALAKASI OLMAYAN BİRİNİ GÖREVE ÇAĞIRIYOR Yaz tatilindeki bir çocuk olarak tehlike altındaki bir adayı kurtar. Kötü ruhlar, Toromi Adası sakinlerinin güvenliğini tehdit ediyor. Tai tehlikeli zindanlarda ve çeşit çeşit ortamda maceraya atılmalı ve bunların hepsini yaz tatilinde yapmak zorunda! Reverie, Yeni Zelanda’daki kurgusal bir adada geçen, bir yarı tanrının güçlü bir oltayla Kuzey Adası’nı yakaladığı Maui ve Dev Balık efsanesinden esinlenen bir aksiyon macera oyunudur.