Rover Wars : Battle for Mars
Eğer sakin ama aynı zamanda aksiyonlu bir strateji oyunu arıyorsan ama öğrenmek için saatlerini harcamak istemiyorsan Rover Wars tam size göre bir oyun. Aracınızla direk inşa etmeye ve düşmana zarar vermeye başlarsınız. Oyundaki taktik unsuru düzgün kaynak yönetimi ve fabrikaların planlı yerleştirilmesidir. Fabrikalar kendileri düşman binalarının yerini bulup onlara saldıracak birlikler üretir. Düşman üssünü yok ettiğinde kazanırsın. Basit. Rover Wars’ın yerel çok oyunculu sistemi aynı anda 8 oyuncuya kadar beraber oynanılabilmesini sağlar. Koltuk kavgalarından kaçınmak için kooperatif olarak savaşacak bir yapay zeka ekledik. Her zaman iki takım olacak ve her bir takımın en fazla dört aracı olabilir. Savaş sırasında oyuncular takım değiştirebilir ya da oyuna yapay zeka eklenebilir.