Richman 11
Richman'ın en büyük ve en eğlenceli çok oyunculu deneyimlerinden biri bu çılgın mı çılgın masa oyununda canlanıyor! Uzun zamandır devam eden Richman serisi, en gelişmiş ve en eğlenceli oyunu Richman 11 ile geri dönüyor! Bu 3D masa oyununda riskler yüksek; yatırım yap, mülkiyetini yönet, seni tahtada temsil etmesi için gösterişli ve enerjik karakterlerden birini seç, oyuncu sayısını belirle ve oyunun neşeli dünyasının içinde kendini kaybet! Amacın, zengin olup zirveye ulaşmak! Serinin 1989'a dayanan köklerine atıfta bulunan klasik haritalardan bombardımana tutulan çatışma tahtalarına kadar birçok farklı konumda oynayabilir, böylece ister yalnız ister dostlarınla ve ailenle oynarken her seferinde farklı ve heyecan verici bir deneyim yaşayabilirsin. Zar atarak tahtada ilerle, boş arsaları satın al, konut veya mağaza zinciri inşa et, taşınmazlarının seviyelerini yükselterek kirayı artır, bankaların önünden geçerken para yatır, rakiplerini alt et ve kazanan sen ol!