Yakuza 3 Remastered for Windows 10
1080p ve 60 fps'de yenilenen içeriklerle Kazuma Kiryu efsanesinin üçüncü bölümünü yaşayın. Kanto-Kansai savaşından bir yıl sonra Kazuma Kiryu ve Haruka Sawamura, Kamurocho'nun belalı sokaklarını terk ederek Morning Glory Yetimhanesi'ni işletmek üzere Okinawa adasına doğru yola çıktılar. Çabalarına rağmen Kiryu'nun geçmişindeki gölgeler, Tojo Klanı ve siyasi dünyayı kapsayan ölümcül bir güç mücadelesinde Morning Glory Yetimhanesi'nde dolaşmaktadırlar. Böylece Tokyo'daki Kamurocho'nun “uykusuz şehrinde” ve Okinawa'nın tropikal topraklarında geçen dramatik bir hikâye başlar. Kiryu, yetimhanenin çocuklarını yeraltı ve devlet gücünün derinliklerinden ortaya çıkan tehditlerden kurtarabilir mi? Dojima Ejderhası yolculuğunu tamamlayın.