Lost Grimoires 3: The Forgotten Well (Xbox Version)
Phoenix Krallığı ile ele geçirmiş elf ordusu ve onların liderleri Sylvanheir arasındaki savaş sona eriyor. Kralın tebaası onun gelişine hazırlanırken, simyacı ablasının içi içini yiyiordur. Savaşın son haftalarında kardeşinin göndermiş olduğu mektupların ve gördüğü korkunç kabusların etkisiyle kralda ters giden bir şeyler olduğunu düşünür. Elf krallığının insanlarını çağıran Karanlık Orman sakinlerinin bu konuda parmağı olduğuna inanır. Acaba kahramanımız haklı mı? Bu efsanevi geçmişin altında hangi kötülükler saklı? Simyacı bu karmaşık komployu çözebilecek mi? Krallığın geçmişteki günahlarını telafi edip kardeşini kurtarabilecek mi?