The Yakuza Remastered Collection for Windows 10
Kazuma Kiryu'nun efsanesini harikulade bir şekilde elden geçirilen Yakuza 3, 4 ve 5 ile kutlayın. 1080p ve 60 fps'de yenilenen içerikler ve güncellenmiş yerelleştirme ile Kamurocho gece hayatını yaşamak hiç bu kadar iyi görünmemişti.