Street Outlaws 2: Winner Takes All
Bahisler arttı! Bu hareketli devam oyununda Amerika Birleşik Devletleri'ndeki en zorlu ve acımasız drag ve sokak yarışlarında kendini kanıtlaman gerekiyor. Başarın ve itibarın tamamen nasıl bir performans sergilediğine, arabanı modifiye etme stratejine ve bunları yaparken ne kadar puan topladığına bağlıdır. Unreal Engine, gelişmiş aydınlatma, dokular ve diğer pek çok şeyle Street Outlaws'u yepyeni bir görsel gerçeklik seviyesine taşıyor! Arabanı özelleştirmenin yanı sıra takım garajını da özelleştirerek tam anlamıyla sana özel hâle getirebilirsin. Televizyonda görülen sokak yarışlarına ek olarak eşsiz yarışları ve akrobasi etkinliklerine katılabilir ve bu sırada programdaki en sevdiğin isimlerle etkileşime geçebilirsin! Kazanan Her Şeyi Alır'ın Ulusal Şampiyonu olmak için gerekenlere sahip misin?