Cruz Brothers
Merhaba ,dünyanın dört bir yanından gelen savaşçılar! Bazı adrenalin pompalama savaşı eylemine hazır mısın? Kan, ter ve gözyaşı hikayesi sizden önce açılmaya hazır - Dramatik, hızlı tempolu elle çizilmiş Dövüş Oyunu'nun en yenizversiyonu Cruz Brothers burada! Cruz Brothers’ta, birinci sınıfın tüm GÜNCELLEMELERİ, oyunun tam fiyatına dahildir. En önemli Yükseltmelerimiz, her biri kendi teması ve amacı olan “Eğitim Kampları” olarak anılacaktır. Bazı EĞİTİM KAMPLARI, oyunun işlevselliğini, bazıları ise tamirciyi günceller. Tabii ki, yepyeni bir ekstra içerik ekleyecek EĞİTİM KAMPLARI olacak!