Book of Demons
Book of Demons, hack & slash ve kart oyunu türlerinin bir birleşimidir. Bu oyunda görevlerin uzunluğunu siz belirlersiniz. Sihirli kartları kuşanın ve Eski Katedral'in altındaki zindanlarda karanlıklar ordusunun mensuplarını yok edin. Korkunun hüküm sürdüğü Paperverse dünyasını İblis Başı'nın pençelerinden kurtarın! Kartlar ve Deste Oluşturma - Book of Demons bir kart oyunu değildir fakat eşyalar, büyüler ve yetenekler kartlar ile ifade edilirler. Oyunun stratejisi, kartları her durumda en uygun şekilde kullanmayı gerektirir. Kartlar rünler ile yükseltilebilir ve her kartın farklı bonus özelliklere sahip türlerini elde edebilirsiniz. Efsanevi kartlar en iyileri fakat en zor elde edilenleridir. Flexiscope ile oyun uzunluğunu belirleyin - Book of Demons zamana değer verir. Flexiscope motoru sayesinde, oturumlarınızı istediğiniz sayıda ve uzunlukta ayarlayabilirsiniz. Aynı zamanda bu motor oynama hızınızı da öğrenir ve bir sonraki oturumunuzu ne kadar sürede bitirebileceğinizi de hesaplar. Eşsiz Mekanikler - Basitleştirilmiş hareket ve dövüş mekanikleri Book of Demons oyununu diğer hack & slash oyunlarından farklı kılar. Genellikle canavar kalkanları, düşman büyüleri, zehir veya devrilen kartlar gibi olumsuz etkileri ortadan kaldırmak için hepsine tıklamaya vakit yetmediğinden, zamanlama, kart tercihleriniz ve hangi sıra ile kullanıldıkları büyük önem arz eder. Paperverse dünyasında Hack & Slash - Book of Demons, bir maket kitabında yer alan Paperverse adlı bir dünyada geçer. Dünyayı sonsuz kötülükten kurtarmaya dair, iyilik ve kötülüğün anlatıldığı bir masaldır. Tanıdık mı geldi? İlk Diablo oyununun karanlık ve iç karartıcı atmosferinden esinlenen Book of Demons, hack & slash klasiklerini hem yâd eder hem de parodisini yapar. Oynanış Kolaylığı - Book of Demons oyununun bir çok özelliği oynanış kolaylığı göz önüne alınarak tasarlanmıştır. Gidilmesi gereken yerler ekranın üst kısmında yer alır ve siz yaklaştıkça belirginleşir. Karakterinizin bıraktığı ayak izlerini takip ederek geldiğiniz yoldan geri dönebilir, haritayı açmadan daha önce gittiğiniz yolları görebilirsiniz. Zorlayıcı Oyun Sonu - Tek bir sınıfla hikâyeyi tamamlamak yaklaşık 10 saat alır fakat bir karakteri en üst seviyeye getirmek ve Serbest Oyun modunu daha üst seviyelerde oynayarak ustalaşmak çok daha uzun sürer. Gözü pek modu kalıcı ölüm özelliğinin yanı sıra, sınırlandırılmış iyileşme ve daha bir çok aşılması gereken engeli beraberinde getirir.