Bai Qu: Hundreds of Melodies
Üniversite öğrencisi Wei Qiuwu, hasta babasını ziyaret ederken konsertina çalan bir kıza rastladı. Başta hiç olası gözükmese de Wei Quiwu, müzisyen Li Jiayun’un yakın dostu oldu. İkisi de birbirlerinin hayatında değişmez bir parça hâline geldi. Ta ki bir gün biri, Wei Quiwu’ya peri masalı misali görüntünün ardındaki zalim hakikati anlatana kadar… Özellikler * 8 ila 12 saat süren bir hikâye. * Çok sayıda rota ve son. * Mutlak “doğru/yanlış tercih” yoktur; farklı sonlar, farklı anlamlar taşır. * Zarif görünümlü ve gerçekçi arka plan resimleri, doğada kaydedilmiş ortam sesleri. * Çeşitli müzik türlerini içeren 20’nin üstünde muhteşem arka plan müziği. * Olağan bir hayattan kesit hikâyesindeki sevgi ve şefkati konu alan, sıra dışı bir öykü.