Farming Simulator 22 PC
Modern bir çiftçi olmaya ne dersin? Tarım, hayvancılık ve ormancılık faaliyetleri sırasında, her mevsim ama özellikle de kış geldiğinde, üstesinden gelmen gereken pek çok zorlukla yüzleşeceksin. Yaratıcılığını kullanarak çiftliğini inşa et ve ürün zincirleriyle çiftçilik operasyonlarını geliştirerek bir tarım imparatorluğu kur! İstersen çiftliğini arkadaşlarınla birlikte işletebilir ve çok oyunculu modla oyunun keyfini farklı platformlarda çıkarabilirsin. Fransa'nın güneyindeki Akdeniz kıyılarında yemyeşil bir bağ veya zeytin bahçesi kurabilir; ABD'nin Ortabatı bölgesinde buğday, mısır, patates ve pamukla dolu çok büyük bir tarım arazisini işletebilir veya Avrupa'da Alp manzaralı, engebeli topraklarda hayvan çiftliği açabilirsin. Seçim senin: Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland, Valtra gibi 100'ün üstünde gerçek ziraat markalasına ait 400'den fazla makine, alet ve çok daha fazlasını çiftliğinde kullanabilirsin. Farming Simulator 22 ile birlikte çok sayıda yeni oyun özelliğinin ve içeriğinin yanı sıra malçlama ve taş toplama gibi toprağı hazırlamaya yönelik yeni işlevler, seralar ve kovanlar için gelişmiş inşa modları ve hayalindeki çiftçiyi hayata geçirmeni sağlayacak yeni karakter oluşturucu gibi oyunculara eskiye kıyasla çok daha fazla özgürlük tanıyan yeniliklerle tanışacaksın. Topluluk tarafından yaratılan ve geliştirici GIANTS Software tarafından test edilen çok sayıda ücretsiz modifikasyon sayesinde çiftçilik deneyimin kat ve kat artarak genişleyecek. Başarılı bir çiftçi olmak için zorluklarla yüzleşmeye hazır ol ve hemen işe koyularak çiftliğinin keyfini sürmeye başla!