Wobbledogs Console Edition
Wobbledog, hızlıca mutasyona uğrayan köpeklerden oluşan kovanınızı yetiştirdiğiniz 3 boyutlu bir evcil hayvan simülasyonu. Hem de bağırsaklarına kadar simüle edildiler! Bu, sanal evcil hayvanlarıyla şaşırtıcı, eşsiz ve stresten uzak bir ortamda ilgilenmek isteyen her yaştan oyuncu için tasarlanmış basit ve sakin bir deneyim. Köpekler görece normal şekilde başlıyor fakat oyun ve evrimsel yolculukları ilerledikçe mutasyona uğrayıp şaşırtıcı davranışlar sergiliyorlar. Köpekler, simüle edilmiş bir genetik sistem tarafından kontrol edilen son derece değişken bedenlere sahipler. Yaşlandıkça periyodik olarak bir koza dönemine giriyor ve fiziksel olarak mutasyona uğruyorlar. Yedikleri yemekler bağırsaklarını farklı floralarla dolduruyor. Bu floralar köpeklerin mutasyonlarına etki ederek onları hayallerinizdeki köpeğin kusursuzluğuna (ya da kusurluluğuna) uyacak şekilde şekillendirmenize olanak tanır! Köpeklerin bir yuvaya ihtiyacı var ve onların serpilip gelişmesine yardımcı olacak güzel bir ortam yaratmak da size düşüyor. Oyunu oynadıkça, daha fazla nesne ve dekorasyona erişim kazanacaksınız. Odaları birbirine bağlayın ve istediğiniz gibi dekore edin. Köpeklerinize uyumaları için rahat bir yer ayarlayın, bir labirent kurun, hatta isterseniz bir bahçe yapın. Oyunun içinde hedefler yok, en çok neyi seviyorsanız ona öncelik verebilirsiniz. Oyundaki köpekler fiziksel olarak da simüle edildiler, bu da neredeyse yaptıkları her eyleme eşsiz bir boyut katıyor. Farklı fiziksel yapılara sahip iki köpek dünyayı farklı şekillerde deneyimler. Ayrıca sergileyecekleri davranış biçimlerini etkileyecek ve hem diğer köpeklerle hem de nesnelerle nasıl etkileşime geçeceklerini belirleyecek eşsiz kişilik özellikleri taşıyorlar. Wobbledogs pasif şekilde gözlemleyerek eğlenebilmeniz için tasarlanmış olsa da stres atmak için onları okşamak, bir yavruyu fırlatıp kafeste taklalar atmasını izlemek ya da dar bir yere sıkışan köpek dostunuza yardım etmek için onlarla doğrudan etkileşime geçmek de ödüllendirici bir deneyim. Bu köpekler ellerinden geleni yapsa da bazen yardıma ihtiyaçları oluyor!