SuperEpic: The Entertainment War
Video oyunlarını kurtarmak üzere göreve çıkan bir rakun ve bir lamaya sen de katıl! SuperEpic, mizah ve hiciv öğeleriyle dolu, Metroidvania tarzı bir aksiyon macera oyunudur. Doğrusal olmayan hızlı bir oynanışa sahip olan bu oyunda şeytani emellere sahip Regnantcorp'a karşı seçeceğin silah belli: keşif ve kombo bazlı dövüş! Çok da uzak olmayan bir gelecekteki bu distopyada Regnantcorp adlı tek bir video oyunu şirketi var. Bağımlılık yapan ücretsiz oyunlarıyla insanları köleleştiren bu şirket, bu sayede toplumu da yöneterek Orwell kitaplarını aratmıyor adeta. Asi ruhlu bir rakun olarak, yanında sadık lamanla birlikte düşmanlar, zorluklar, sırlar ve beyaz yakalı domuzlarla dolu kaleye benzer sıra dışı bir ofisi keşfe çıkacaksın. Şirketin merkezine sız, komployu gün yüzüne çıkar ve video oyunlarını kurtar!