Smoke and Sacrifice
Sachi’nin evi, dünyanın buzlu çorak diyarında kalan verimli toprakların küçük bir parçasıdır. Sachi’nin tarım topluluğu, işlevsiz güneşin kayıp ışığının yerini alan ve alev alev yanan Güneş Ağacına bağlılıkları sayesinde işlerini yoluna koymuştur. İlk doğan çocuğunu Güneş Ağacına kurban ettikten sonra Sachi, ruhani iyiliğin aurasının altında karanlık bir sır keşfeder. Gizli yeraltı dünyasında saklı gerçeği keşfedecek mi yoksa onun anaforlu ölümcül dumanı için yok mu olacak? Smoke and Sacrifice, hayatta kalmak için yaşayan ekosistemlerden faydalanmanız gereken, hikaye tarzındaki bir açık dünya RPG’dir. Her karakterin anlatacak bir hikayesi olduğu bu elle çizilmiş güzel ve gotik maceranın büyük açık dünyasında ustalığınızı kullanın, savaşın, hayatta kalın ve keşfedin. Aleyhine olan şartlar, her adımda meydan okuyan yaratıklar ve yaşamını ve hafızasını çalmak için hazır bekleyen dumana rağmen Sachi oğlunun başına ne geldiğiyle ilgili gerçeği keşfedebilecek mi?