Poker Club: Gold Edition
Şu ana kadar yapılmış en sürükleyici poker simülasyonunun en üst düzey deneyimine hoş geldiniz: - Poker Club - Poker Club: Golden Bundle - Poker Club: Welcome Bundle Tüm zamanların en kapsamlı poker simülasyonu Poker Club: Gold Edition'a hoş geldin. Ultra HD 4K görsellere ve nefes kesen ışın izleme teknolojisine sahip, tüm zamanların en kapsamlı poker simülasyonuyla profesyonel bir poker oyuncusunun hayatını yaşa. Zirveye giden yolculukta diğer çevrimiçi oyuncuların topluluğuna katıl ve 10'dan fazla Texas Hold'em turnuva modunda ilerlemeni takip et. Yıllanmış bir poker ustası da olsan, masaya ilk kez oturacak da olsan büyük kazanmak için oyun tarzını mükemmelleştir. Farklı oyun türleri Freezeout, shootout, super-turbo, bounty ve daha fazlasını içeren 10'dan fazla Texas Hold'em turnuva moduyla yeteneklerini arttır. Toplulukla beraber çevrimiçi oynayabilir veya kendi özel oyunlarını oluşturarak kuralları sen belirleyebilirsin. Beraber kazanın Bir Club'a katıl ve arkadaşlarınla veya dünyanın her yerinden oyuncularla takım oluşturarak ödüller kazan, toplu hedeflere ulaş ve Club'ının seviyesini arttır. PCC Poker Tour ustası ol PCC Poker Tour'da rütbeni arttırarak arka odalarda oynanan küçük oyunlardan, yüklü paralar kaldırabileceğin büyük etkinliklere yüksel. Profesyonel oyuncunu kişiselleştir ve zirveye doğru ilerle. Bağlı kal Günlük çevrimiçi turnuvalara bahis yatır ve en yeni eşyaları açmak için sınırlı süreli özel etkinliklerde yer al. Gerçeğini aratmayacak Ralph's Pizzeria'nın bodrum katındaki küçük bahisli masalarından, ağızları açık bırakacak Infinity Arena'ya kadar tam RTX desteği ile Ultra HD 4K görsellere sahip göz alıcı mekânlarda masaya otur.