World of Tanks Modern Armor – Yüce Canavar
Warlord Panther savaş meydanında avlanmaya çıktığında, herkes kudreti karşısında dehşete düşer! Bu Japon orta tankı, hareket kabiliyeti ve dakika başına yüksek hasar potansiyeli ile İkinci Dünya Savaşı kipinde düşmanlarını korkudan titretiyor. Pençesinden hiçbir av kaçamıyor! Yüce Canavar size aynı zamanda değerli Artışlar ve savaş kazancınızı yükselten Premium Hesap günleri de veriyor. Bu World of Tanks Modern Armor DLC paketinin içeriği: - Japon Seviye VII The Warlord Panther Orta Tank - 7 Günlük Premium Hesap - x4 Araç DP'si Artışı (10) - x8 Komutan DP'si Artışı (10) - x1,5 Gümüş Artışı (10) NOT: Tüm Premium araçlar kendi Garaj yuvalarının yanı sıra standart ve Premium mermi karışımıyla birlikte gelir.