Diorama Dungeoncrawl - Master of the Living Castle
Orta çağ fantezisi, bu ilerlemeli macerada düşük poligonlu 3D ortamlar aracılığıyla retro tarzıyla buluşuyor! 16 bit aksiyon oyunlarından ilham alan Diorama Dungeoncrawl, eski tarz mücadele ve görünümü, düşük poligonlu 3D sahnelere taşıyor! Canavarlarla savaş ve Yaşayan Kale'nin kalbini ele geçirme maceranda tuzaklardan uzak dur. Karanlık güçlere hükmeden güçlü Ölüm Büyücüsü ile yüzleşmek için saklı ormanları, gizemli salonları, kuleleri ve zindanları keşfet! Özünde ilerlemeli bir hack and slash macerası olan Diorama Dungeoncrawl, bilindik aksiyon mekaniklerine yeni bir sanatsal yön getiriyor! İskelet, yarasa ve goblin sürüleriyle yüzleş! Sinsi tuzaklardan ustaca kaçın ve korkunç başdüşmanlarla yüzleş. Koş, zıpla ve güçlü çekicini sallarken her yönden üstüne gelen düşman cisimlere dikkat et! Hayatta kalıp krallığına barışı getirebilir misin?