Test Drive Unlimited Solar Crown – Silver Sharps Edition
Test Drive Unlimited Solar Crown Gümüş Sharp Sürümü'nü ön sipariş vererek şunlara ücretsiz sahip ol: - Ford GT 2006** - Oyuna 48 saat erken erişim - 27-30 Ağustos tarihleri arasında Beta'ya erişim Test Drive Unlimited Solar Crown'ın Gümüş Sharp Sürümü şu bonus içerikleri içerir: - Jaguar F-Type SVR Coupe* - Audi R8 Spyder V10 RWS** - Avatarın için Sharp Baronu kıyafeti - Arabalarını özelleştirmen için garajındaki tüm arabalarla uyumlu Sharp çıkartma paketi - Sezonun seçkin ödüllerine erişmeni sağlayan ücretsiz Solar Pass * 12. seviyeye ulaştığın zaman Jaguar F-Type SVR Coupe garajında otomatik olarak açılır. ** 20. seviyeye ulaştığın zaman Ford GT 2006 ve Audi R8 Spyder V10 RWS garajında otomatik olarak açılır. TEST DRIVE UNLIMITED'I (TEKRAR) DENEYİMLE TDUSC, Test Drive Unlimited 2'nin çıkışından 13 sene sonra açık dünya devasa çok oyunculu yarış türünü baştan yaratıyor. Yenilikçi oynanış ve ince ayrıntılarla araba tutkunu dışa vur. İstediğin arabaları deneme sürüşüyle test ettikten sonra doğrudan bayilerden satın al, atölyelerde özelleştir ve Solar Hotel süitinin garajında sergile. Her araba benzersiz bir sürüş deneyimi sunar ve hepsinin kendine has sürükleyici unsurları bulunur (camlar, cam tavanlar, motorlar vb.), işte araç seçimini etkileyecek şey de bu özel deneyimdir. HONG KONG ADASI'NI KEŞFET Daha önce hiçbir yarış oyununda yer almamış bir haritada sür: Hong Kong Adası. 1:1 ölçekle yeniden oluşturulan ada, keşfedilecek eşsiz yerlerle dolu. Eski dar sokaklardan büyük otobanlara, dağ yollarından sahillere, her bir yolculuk öncekinden farklı olacak. İster tek başına ister arkadaşlarınla yola çık ve ucunda bir sürü farklı ödül olan yüzlerce toplanabilir eşyayı ara. KOLEKSİYONUNU TAMAMLA Ünlü üreticilerin ikonik modellerine sahip ol: Ferrari, Lamborghini, Porsche, Bugatti, Koenigsegg, Aston Martin ve çok daha fazlası. Oyunda 1960'ların günlük arabalarından son model hypercar'lara ve arazi araçlarına kadar birçok çeşitli araba türüyle toplamda 30'dan fazla araba üreticisi bulunuyor. DİĞER TUTKUNLARLA TANIŞ Seni yansıtacak bir avatar oluştur ve Hong Kong sokaklarında veya Solar Hotel, araba bayileri, atölyeler ve klan merkezleri gibi çok sayıda sosyal mekânda diğer araba hayranlarıyla bir araya gel. Bu yerler, yeni insanlarla tanışmak ve araba tutkunuzu birlikte yaşamak için birebirdir. KLANINI SEÇ Gösterişçi ve kışkırtıcı Street'ler mi abartısız zarafeti tercih eden Sharp'lar mı? Hâkimiyet kurmak için savaşan bu iki aileden birine katıl ve klan savaşlarında yer al. Nefes kesici yarışlarda iki klanın da şampiyonlarıyla kafa kafaya mücadele ederek dereceni arttır ve eşsiz ödüller kazan. SEÇKİN BİRİ OL Rekabetçi yarış odaklı tasarlanan dereceli modda rakiplerine üstünlük kur. PvP rekabeti arayanlara özel birçok özel ödül seni bekliyor, böylece Bronz dereceden Solar King/Queen derecesine kadar ilerleyişin seni zorlarken aynı zamanda tatmin de edecek.