Indie Darling Bundle vol. 2
Bleed 2: Epey eğlenceli, hızlı ve bol saldırılı arcade aksiyon oyunu Bleed 2, dünyayı kötü adamların istilacı güçlerinden korumak üzere savaşan dünyanın en büyük -ve tek- kahramanı pembe saçlı Wryn'i karşılıyor. Slayaway Camp: Butcher’s Cut: İntikam için yanıp tutuşan, psikoz hastalığından muzdarip Skullface'i kontrol ettiğiniz acayip bir bulmaca ve 80'lerin korku filmlerinin kara mizahına atıf yapan oyunudur bu. The Aquatic Adventure of the Last Human: Bu büyüleyici sualtı aksiyon-macera oyunu ile insanlığın kalıntılarını keşfet. Büyüyen vahşi yaşamı keşfet, korkunç yaratıklarla karşılaş ve kaçınılmaz bir yok oluş yolculuğunda, merakın sana rehberlik etmesine izin ver.