Wolcen: Lords of Mayhem - Deluxe Edition
3 Eylül 2024 tarihinden itibaren çok oyunculu mod sona erecektir. Oyun tek oyunculu modda hala mevcut olacaktır. Deluxe Edition of Wolcen: Lords of Mayhem ile sahip olacağınız özel içerik: ● Einjar's Bloody Raiment Kozmetik Zırhı: Uzaklardaki Varg adlı diyarı kasıp kavuran acımasız barbar liderin izinden git ve düşmanlarına saban değil, kılıç kullandığını göster. Savaş meydanına hükmet ve zaferin tadını çıkar. ● Dust Crown Armour: Vulkaïn şehir devletindeki Stormfall'a yeni atanan vekil için bir hediye. Dust Crown Armour, şehre ve şehrin usta kül demircilerine yuva olan alevli kalderadan yapılmıştır. Katmanlarca lavda dövülmüş Vulkaïn çeliği ile dağın kalbinden yükselen dumanlardan toplanan altınla işlenmiş süslemeler bu zırhı yalnızca bu diyarların en büyük kahramanına layık hale getiriyor. ● Kuei Kaplanı: Kuei İmparatorluğu'nun karanlık ormanlarında yakalanıp vicdansız tüccarlar tarafından önemsiz bir lord için Stormfall'a getirilen Kuei Kaplanı, maceralarında sana eşlik ederek katlettiğin düşmanların altınlarını senin yerine toplayacak! Karanlık bir evrende geçen ve göze hitap eden ARPG'yi keşfet. Heyecan verici hikâyede destansı bir maceraya çık ve devasa, dinamik oyun sonunda yeteneklerini test et. Çatışma sistemleri ve sıyrılma mekaniklerinin yanı sıra sınıf kısıtlamaları bulunmayan son derece kişiselleştirilebilir yeteneklerde ustalaş. Heimlock'un üç çocuğundan biri olarak oynuyorsun. Çocukken meşhur Grand Inquisitor Heimlock tarafından kurtarıldın ve onun himayesinde doğaüstü ve kötücül her şeyi ortadan kaldırmayı amaçlayan Republican Army of the Purifiers'ın itibarlı üyelerinden biri oldun. Evlatlık diğer kardeşlerinle birlikte tüm bildiklerini sorgulamana yol açacak bir yolculuğa çıkmak üzeresin... Wolcen: Lords of Mayhem'in özellikleri: ● Serbest Karakter Gelişimi. Wolcen: Lords of Mayhem'de herhangi bir sınıf kısıtlaması yok. İstediğin silah veya zırh türünü kuşanarak dilediğin gibi oyna. Kişiselleştirme seçenekleriyle yeteneklerini güçlendir, geliştir veya yetenek mekaniklerini tamamen değiştir. Döndürülebilir parçalar ve 21 alt sınıftan oluşan benzersiz Gate of Fates pasif yetenek sistemini keşfet. Nadir bulunan Unique eşyalarla daha fazla olasılığa kapı arala. ● Uyarılı saldırılara, etkin bir sıyrılma mekaniğine ve özgün bir kaynak itme-çekme sistemine sahip gösterişli ve dinamik çatışmalarda eşsiz yetenek setlerine sahip dört kudretli Aspect of Apocalypse'den birine dönüşerek savaşın seyrini lehine çevir. ● Dinamik sesler aracılığıyla saldırılarının etkisini ve gücünü hisset. ● Çeşitli renklerle kişiselleştirebileceğin çok sayıdaki kozmetik eşyayla tarzını konuştur. ● Tümüyle seslendirilmiş destansı ve nefes kesici hikâyeyi oynayarak sürprizlere, özenle tasarlanmış etkileyici ortamlara, ölümcül düşman gruplarına ve akla hayale sığmayan korkulara tanık ol. ● Geniş içeriklere sahip oyun sonuna ulaşarak Stormfall şehrini geliştir, sayısız kez tekrar edilebilir mücadelelerin üstesinden gel ve güçlü eşyalara sahip ol.