Empire of the Ants - Pre-order
Şimdi ön sipariş vererek aşağıdaki bonusları kazanın: - 04/11/2024 tarihinden itibaren erken erişim Oldukça gerçekçi görüntülerden oluşan bu strateji oyununda son derece küçük bir diyara doğru muhteşem bir yolculuğa çıkın. Korkusuz bir karınca olarak oynadığınız oyunda koloninize rehberlik ederek ormandaki tehlikeleri atlatın. Kaderine terk edilmiş ve kayıp bir koloninin büyük göçüne katılın Sürükleyici bir yolculuk deneyimi yaşayın ve devasa boyutlardaki mikroskobik bir dünyada taktiksel ve stratejik savaşlar ile topraklarınızı savunun. Keşif, strateji, savaş becerileri ve bölgedeki diğer vahşi hayvanlarla kurulan ittifaklar, koloninizi bekleyen zorluklara göğüs germede önemli bir rol oynayacak. 103.683. Karınca Kurtarıcısı olun: Koloninize liderlik edin, yuvanızı yeniden inşa edin, koruyun ve refahını yükseltin ve farklı mevsimlerde yeni bölgeleri ele geçirin. Bernard Werber’in çok satan kitabı Karıncalar’dan ilham alınarak tasarlanan oyun, efsanevi kitap serisindekine yakın bir stratejik deneyim sunuyor. ÖZELLİKLER - İmparatorluğunuzu inşa edin Karınca yuvanızı genişletin, ordunuzu güçlendirin, yeni yuvaları ele geçirin, sıra dışı müttefikler edinin ve tehlikeli düşmanları avlayın. - Muhteşem ve son derece gerçekçi ortamları keşfedin Unreal Engine 5 desteğiyle bir karıncanın gözünden ormanı keşfedin ve diğer orman sakinleriyle tanışın. - Mevsimler boyunca oynayın Stratejinizi günün saatine ve mevsimlere göre belirlenen koşullara uygun şekilde ayarlayın. - Tek Kişilik Hikâye ve Çok Oyunculu Deneyim İlerlemeli ve ölçeklenebilir zorluk derecesine sahip bir strateji oyunu: Heyecan dolu savaşlarda kendinize veya arkadaşlarınıza meydan okuyun.