Agatha Christie - The ABC Murders (Xbox Series)
The ABC Murders, klasik Agatha Christie romanından uyarlanan bir macera ve dedektiflik oyunudur. Oyuncu, 3. kişinin gözünden oynanan gizemlerle dolu bu macera oyununda ünlü Hercule Poirot karakterine bürünüyor. Ünlü özel detektif Hercule Poirot bu defa kendini 'ABC' adıyla nam salan gizemli bir rakibe karşı buluyor. Zekanız daha önce hiç böylesi bir meydan okumayla karşı karşıya kalmamıştı! Birleşik Krallık boyunca çeşitli kentlerde birbirinden güzel ortamlarla çevrelenmiş birçok suç mahallini incelemeniz gerekecek. İş çapraz sorgulara ve ölümcül bulmacalara geldiğinde altına bakılmadık tek bir taş bile bırakmayın! En zekice çıkarımlarda bulunmak ve katilin planlarını anlayabilmek için mümkün olan her şeyi gözlemleyin, sorgulayın ve inceleyin!