Tony and Clyde
İnsanlar bazen bana Tony ve Clyde'ın kim olduğunu soruyor. Ben de onlara derim ki: Onlar sokaklardan gelen bayağı haydutlar değiller. Ama onlar iyi eğitimli suçlular ya da profesyonel soyguncular da değiller. MÜMKÜN DEĞİL! Tüm bunlardan dah fazlası var onlarda. Senin anlayacağın. Bazıları iyi, şaşalı hayatları sever : büyük para yığınlarını, sokaklarda saygı duyulmanın cazibesini. Diğerleri, yeni yanmış barut kokusu ve ardından yere düşen boş kovanların sesiyle birlikte devam eden bir soygunun adrenalin patlamasına bağımlıdır. Bazıları dünyanın yanışını izlemekten zevk alır, özellikle de ellerinde boş bir gaz bidonu olduğunda. Ama Tony ve Clyde farklı. Neden? Çünkü Tony ve Clyde hepsini istiyor!