Doctor Who: The Edge of Reality
Jodie Whittaker tarafından seslendirilen On Üçüncü Doktora evreni kurtarma görevinde sonik tornavidanı ustalıkla kullanarak yardım et ve konuk olarak aramızda bulunan David Tennant tarafından seslendirilen Onuncu Doktorla da tanış. Uzay ve zaman düzleminde unutulmaz bir macera yaşa, korkunç yaratıklarla karşılaş ve akıllara durgunluk veren bir gizemi çöz!