Samurai Jack: Battle Through Time
Orijinal seslendirme sanatçılarının seslendirdiği Samurai Jack: Battle Through Time, zamanın ve uzayın ötesine uzanan, hareketlerinle yeni bir efsaneyi belirleyeceğin bir aksiyon platform oyunudur! Serinin Efsanevi Finaliyle Bağlantılı Anlatılmamış Bir Macera Tanıdık düşmanlarla yüzleşmek için seride yer almış güvenilir dostlarla birlik ol. Ödüllü Serinin Dünyalarını Keşfet En sevdiğin bölümlerin klasik dünyalarına ve anlarına git. İnsanlığı özgürlüğe kavuşturmak için karanlık bir geleceğe doğru yolculuğa çık. Şeytani canavarlarla yüzleşmek için geçmişe dal. Uzay ve zamanda yolculuk yaparken kaderinin peşinden git. Kendi Efsaneni Yarat Çarpışmalarda bir düzineden fazla farklı silah kuşan ve ustalaş. Yeni becerileri eğitip kilitlerini açarak gücünü daha da artır ve oyun tarzını geliştir.