RiMS Racing x WRC 10
Hız, mekanik, ralli ve motosiklet yarışı sevdalısıysan tüm resmi WRC içeriğini, yarış motosikletlerini ve dünyanın en meşhur pistlerini WRC 10 ve RiMS Racing'de bulabilirsin. Özellikle yarış simülasyonları için tasarlanmış KT Engine kullanılarak geliştirilen WRC 10 ve RiMS Racing, en kusursuz ralli ve motosiklet yarış deneyimlerini sunuyor. WRC 10, yeni özellikler ve sürüş heyecanı ile dolup taşan benzersiz bir Anniversary Edition ile karşında. 1973'ten günümüze şampiyonanın en nefes kesici anlarını yeniden deneyimle! WRC'nin bulunmaz içerikleri: - 2021 takviminden 5 yeni ralli yarışı: Estonya, Hırvatistan, Belçika, Yunanistan ve İspanya - 6 tarihi ralli yarışı: Akropolis, San Remo, Almanya, Arjantin, Meksika ve Yeni Zelanda - 120'nin üzerinde özel bölüm - 2021 sezonunun 52 resmi takımı (WRC, WRC2, WRC3, Junior WRC) Alpine, Audi, Lancia, Subaru, Ford, Mitsubishi, Toyota ve çok daha fazla markadan ikonik modelleri içeren 20 efsanevi araba En derin ve en kapsamlı yarış modlarından biri olarak görülen Kariyer Modu ciddi şekilde geliştirildi ve görünüm düzenleyicisiyle artık kendi takımını oluşturup modern arabalara kendi renklerini ekleyebileceğin özelleştirme imkânları sunuyor! İnanılmaz gerçekçi ve ultra hassas fizik motoru ile WRC 10, tüm yüzeylerde aerodinamik kuvvet, turbo ve fren yönetimini geliştirerek sürüş deneyimini daha da iyileştiriyor. Ses tasarımı da bu deneyimi daha da güçlendirecek şekilde yenilendi. RiMS Racing, gerçekçi bir sürüş mücadelesini mühendislik ve mekanikle birleştiren ilk motosiklet simülasyonudur! Parçaları değiştirerek ve verileri gerçek zamanlı analiz ederek dünyanın en güçlü motosikletlerini kullan ve performanslarını en iyi hale getir. MOTOSİKLETİNİ OPTİMİZE ET Daha önce motosiklet simülasyonlarında hiç görülmemiş bir mekanik yönetim sistemi ile, her yarıştan sonra motosikletinin parçalarını korumak veya değiştirmek ve performansını arttırmak için aracın tüm parçalarını sökebilirsin. Motosikletini her bir vidasına kadar tanıyacaksın. Aracını özelleştirmek için sektördeki en büyük isimlerden 500'ün üzerinde resmi yedek parçanın yanı sıra 200'ün üzerinde resmi donanım ekipmanından oluşan bir kataloğa göz at! PERFORMANSINI ANALİZ ET RiMS Racing, motosikletinin davranışını gerçek zamanlı olarak analiz etmene ve performansını nasıl optimize edeceğini anlamana yardımcı olan Motorbike Status Check (MSC) ile seni doğrudan aksiyonun merkezine götürür. Fren diski sıcaklığı, lastik basıncı ve aşınması, dengeyi etkileyen süspansiyon davranışı, elektronik ayarlar... Tıpkı gerçek bir araçta olduğu gibi, motosikletinin yapılandırması sürüş tarzına uyarlanabilir! DOĞRU VE GERÇEKÇİ FİZİK Mekanik yönetimi ve MSC tarafından sağlanan doğruluk ve ayrıntı seviyesi, en zorlu pist yarışçılarını heyecanlandıracak gerçekçi motosiklet fiziği ile eştir. Ancak çeşitli sürüş yardımı teknolojileri sayesinde daha az deneyimli oyuncular kendilerini zirveye çıkaracak teknikleri öğrenebilir.