STRIKERS 1945 III
Bu esaslı arcade nişancısı Psikyo’nun dünyaya sunduğu bir meydan okumaydı! STRIKERS 1945 III bir dikey-kaydırmalı nişancı oyunu ve atari salonlarında ilk defa 1999’da yer aldı. Bu oyun STRIKERS serisinin en iyi kısımlarını almış ve aynı zamanda yeni özelliklere de sahip. Oyuncular boss’un özünü çok yakın bir mesafeden yok ederek teknik bonuslar kazanıyor. Aynı zamanda parıldayan madalyaları arka arkaya toplayarak zincirleme bonuslar kazanabilirler. Daha iyi bir skor için taktik hazırlama zamanı! Harika mekanik tasarımlar ve animasyonlara göz atmayı da unutmayın! Efsanevi Psikyo Bullets sizin için geliyor! Oyun zevkinize göre ayarlayabileceğiniz seçenekler ile geliyor. Zorluk seviyesi, maks can, maks devam, ana kontroller, ve ekran yönünü oyunu tam istediğiniz gibi yapmak için ayarlayabilirsiniz. Unutmayın yeni online sıralamalar da var! Dünyadaki en iyi STRIKER olmak için gerekli özelliklere sahip misiniz? Uçaklar: Beş savaşçı (+ daha fazla?) hizmetinizde, her biri eşsiz yeteneklere sahip. "P" öğeleri biriminize güç verir ve ona yan-silahlar ekler. "B" öğeleri düşmanlarınızı temizlemek için gerekli alan hasarı sağlyacak bombalar veya acil çıkışlar için yardım sağlar. Güçlü bir super shot için ölçeğinizi biriktirin! ARCADE Modu: Dört adet zorluk seviyesi bulunuyor - Kolay, Normal, Zor ve Çok Zor. Her uçak için her zorluk modunda yerel sıralamalar olacak. Her uçak için her zorluk modunda yerel sıralamalar olacak. Seçenekler: Nostaljik arcade tecrübesi için dikey ekran modunda oynayın! Eğlenceniz için iki ek ekran filtresi. Canlar 1 ile 9 arasında ayarlanabilir, devamlar ise 0 ve sonsuz arasında ayarlanabilir. Atışlar, otomatik-atışlar, veya bombalar için istediğiniz tuşları istediğiniz gibi ayarlayın. Dikey ekran modu yatay ekran yönünde bile oynanabilir. Stilinize kendiniz karar verin! SCORE ATTACK: Bu mod sabit zorluk seviyesine ve can sayısına sahiptir. Yalnızca ciddi meydan okuyucular için! Dünyadaki diğer oyuncular ile yarışmak için yüksek skorlarınızı gönderin! Online sıralamalar seçenekler menüsünden görüntülenebilir.