Verlet Swing
Sopanızı kapın ve sürreal bir dünyaya adım atın. Her türlü tuhaflığın olduğu eksantrik bir dünya. Heykellerin size dik dik baktığı ve etrafınızdaki her şeyin sizi öldürmeye ant içtiği bir dünya. Verlet Swing tam da bu. Koi balıkları, pizza dilimleri ve diğer tuhaf engellerle dolu bir diyarda ilerlerken gitgide daha tuhaf ve zorlu seviyeler çıkaran soyut bir dünya. Temel Özellikler: 100 seviyeden oluşan hızlı sallanma Sallanıp geçtikçe sürrealleşen seviyeler Gitgide zorlaşan oynanabilirlik düzeyi. Sadece en iyi sallanan oyuncuların ulaşacağı final seviyeleri! Liderlik sıralaması ve Meydan Okumalar moduyla sallanma becerilerinizi test edin Mixer'da canlı yayın entegrasyonu (Sadece Xbox One sürümünde)