Taiko no Tatsujin: The Drum Master!
Taiko no Tatsujin: The Drum Master'da 2 farklı nota olan Don ve Ka'yı doğru şekilde çalarak yüksek puanları kap! 70'ten fazla şarkı, yerel çok oyunculu mod ve çevrimiçi dereceli maçlar seni bekliyor! Davulcu ruhunu serbest bırak! ■ Basit ama yenilikçi bir ritim oyunu! Sağdan sola kayan Don ve Ka notalarına müziğin ritmine uygun şekilde vurduğun basit bir oyun sistemi. Her şarkı için 4 farklı zorluk seviyesi içerir. Böylece yeteneğine göre istediğin zorluğu seçebilir ve notalar gibi eğlencenin de dibine vurabilirsin! ■ Heyecanlı Performans Kapışmaları! Taiko no Tatsujin'in tadını başkalarıyla da çıkarman için yerel çok oyunculu, çevrimiçi dereceli maçlar, çevrimiçi arkadaş maçları ve çevrimiçi puan sıralamaları gibi birçok yol var! ■ 70'ten fazla şarkı! Popüler anime şarkılarından oyun müziklerine, klasik müzikten pop'a bir sürü şarkı ve tür arasından istediğini seç! ■ Zengin bir özelleştirme sistemi! Taiko no Tatsujin'in kahramanı Don-chan'a kıyafet gibi özelleştirme içerikleri almak için sergilediğin her performanstan para kazan. Ayrıca, alacağın özelleştirilebilir unvanlar, isim levhaları ve çevrimiçi kapışmalarda kullanabileceğin selamlamalarla tüm dünyaya ne kadar eşsiz olduğunu gösterebilirsin!