Startup Company Console Edition
Şirketinin başarısı web siteni çalıştırma ve yönetme becerine bağlı. Sunucu kapasiteni ve pazarlama kampanyalarını arttırırken, web sitenin özelliklerini geliştirmeli ve yükseltmelisin. Şehir sana farklı boyut ve şekillerde ofis imkanları sunmakta. En uygun olanı seçmek sana kalmış. Çalışanlarını mutlu edecek şekilde ofisini organize etmek ve düzenlemek senin görevin. Çalışanlarınız başarınızın kilit parçasıdır. Siz geliştikçe daha çok insanı işe almaya devam etmeniz gerekir. Çalışanlarınız zamanla sizlerden ve şirketten daha fazla şey talep edeceklerdir. Rakipleriniz çalışanlarınıza reddedemeyecekleri bir teklif sunmadan önce onları mutlu etmek sizin göreviniz! Kararlı ve güvenilir sunuculara sahip olmayan web sitesi yoktur. Web siten daha fazla trafik aldıkça, sanal sunucuları bırakıp kendine ait tüm özelliklere sahip sunucu merkezine taşınman gerekir. Amacınız belli: Piyasadaki en büyük web sitesi olmak. Rakiplerinizi satın alıp bünyenize katabilir ya da onlar iflas edene kadar baskın gelebilirsiniz. Bu tamamen size bağlı!