Before We Leave
Evrenin rahat bir köşesinde geçen şehir kurma oyunu Before We Leave'de kaybolmuş medeniyeti tekrar keşfedin ve yeni kurduğunuz medeniyeti koruyun. Yerleşim yerlerinizin gelişmesi için kaynaklar yetiştirin, toplayın ve bunları yönetin; altıgen topraklarla ve etrafınızdaki gezegenlerle ürün paylaşın. Rahatlayın ve gelişen topluluklarınızın temellerini büyüterek kendi temponuzda mutlu gezegenlerden oluşan bir güneş sistemi yaratın. Ancak her şey yolunda gitmeyebilir; bir zamanlar atalarınızın da karşılaştığı zorluklarla başa çıkmak için zekanızı ve araştırma çözümlerini kullanın. ÖZELLİKLER Yeryüzüne yeni çıkan İnsanlarınız için yerleşim yerleri İnşa Edin Çevrenizdeki antik teknolojileri [b]keşfedin[/b] ve araştırın Atalarınızın yaptığı hataları yapmamak için kaynakları, kirliliği ve mutluluk seviyelerini yönetin Yerleşim yerleriniz arasında deniz ve uzay yoluyla ticaret yapın Her şekilden ve boyuttan adalarda altı eşsiz biyom keşfedin İnsanlarınızı galakside pusuda bekleyen antik yaratıklardan koruyun HİKAYE İnsanlarınız nesiller boyu yer altında kaldı. Güneşin tenlerini okşamasını, toprağın ayaklarında bıraktığı hissi, sineklerin burunlarını gıdıklamasını özlediler. Merak içinde yer altından çıkıyorlar ancak patates dışında hiçbir şey yetiştirmeyi bilmiyorlar. Barınacak yer sağlayarak, antik teknolojileri keşfederek ve bu yeniden doğmuş toplumu diğer kıtalara ve gezegenlere yayarak insanların kaybettikleri medeniyeti yeniden inşa edin. Fakat evren güvenli bir yer değil. Antik, geçmişe ait gardiyanlar ilgi talep ediyor ve yerleşim yerlerinize meydan okuyor; gelişimi önleyen ve yeniden kavuştuğunuz huzuru bozan bu yaratıklara engel olmak sizin elinizde. Kaynakların kontrolü için silah kullanmanıza veya savaşmanıza gerek yok; sadece siz ve fırsatlarla dolu bir güneş sistemi.