Arkan: The dog adventurer
Platform oyunu ile arkanoid'in benzersiz bir patlayıcı karışımı! Topa vur! Etrafta dolaş, zıpla! Tuğlaları parçala! Düşmanları yok et! Yok edilebilir her şeyi yok et! Düşman mermilerinden kaçın ve karşı saldırı düzenli, sürekli artan karmaşıklık sıkılmana izin vermeyecek. Hassasiyetini ve tepkini kullanarak çok sayıda seviyede ilerle. Zengin deneyimlerle dolu bu zorlu yolculukta güzel grafikler ve müzik seni destekleyecek! Platform oyunu veya arkanoid aşığıysan, sağlam karmaşıklığı seviyorsan ve dayanma gücün varsa - bu oyun tam sana göre. Son iki husus sana göre değilse, oyun aynı zamanda kolay bir mod da sağlıyor.