Of Bird and Cage
Metal müziğin muhteşem gücünü daha önce hiç görmediğin bir şekilde deneyimle. Epica, (eski) Guns N' Roses, Within Temptation ve daha birçok grubun üyelerinden! Besteler, Arnold Nesis’ten. Müziğe göre uyarlanmış, karanlık ve çarpıcı bir oyun dünyasına gir. “Güzel ve Çirkin”den esinlenerek hazırlanan, travmalarla, şiddetle ve cinnetle dolu iki saatlik bir hikâyeyi senfonik metal eşliğinde yaşa. Kendisini fiziksel ve ruhsal bir hapishaneye tutsak eden Bres Lupus’tan kaçmaya çalışan 25 yaşındaki uyuşturucu bağımlısı Gitta Barbot’yu oynayacaksın. Büyük sonuçlara yol açacak hızlı seçimler yapacak, akli dengeni kaybetmemek için savaş verirken yaptığın tercihlerin ortaya çıkardığı yeni yolları göreceksin. Yer alan sanatçılar: Kobra Paige (Kobra and the Lotus) Davidavi 'Vidi' Dolev (Gunned Down Horses) Ron "Bumblefoot" Thal (eski Guns N’ Roses) Rob van der Loo (Epica) Ruud Jolie (Within Temptation) Danny Worsnop (Asking Alexandria) Casey Grillo (eski Kamelot) Rocky Gray (eski Evanescence) Mike Lepond (Symphony X) Tina Guo Snowy Shaw (eski King Diamond, eski Therion)