Autumn's Journey
Ishtera dünyası iki ırktan meydana gelmektedir: uzun çağlar boyu burada yaşamış olan ejderhagiller ve kısa süre önce ortaya çıkmış olan cennetgiller. Berri çiftçi kasabasından geleceği parlak bir şövalye olan Auralee, bir gün çıktığı bir devriye sırasında beklenmedik bir şeyle karşılaşır. Nahoş bir kendini tanıtma faslının ardından Kerr, gerçek bir Dünya Ejderhası olduğunu söyler. Auralee istese de istemese de artık Kerr’in ejderha hâline geri dönme görevine dâhil olmuş olur. Ilmari adındaki bir diğer ejderhagilli arkadaşlarının da yardımıyla yolculukları başlar... Özellikler * 41.000 kelime * Kısmi seslendirme * 3 farklı son * Düzinelerce ara sahne!