Dragon Blaze
Endamlı bir dragonun savaşçı biriminiz olduğu bir Psikyo fantazi nişancı oyunu! Dragon Blaze bir dikey-kaydırmalı nişancı oyunu ve atari salonlarında ilk defa 2000’de yer aldı. Kahramanlar dört adet dragon binicisi. Normal atışlar, bombalar, büyülü atışlar (tuşa basıp tutarak) ve kuvvetli yakın-menzil dragon atışı ile saldırın. Dragon atışı bu oyunun en ana özelliği. Düşmanı dragonu bıraktığınız anda bu atışı kullanarak yenin ve daha fazla skor öğesi elde edin! Aynı zamanda boss’un gövdesini bu atışla vurarak teknik bonuslar da elde edebilirsiniz. Dragondan ayrılmak aynı zamanda büyülü atışın özelliklerini de değiştirir! Oyuna ürkütücü bir güzellik katan harika boss savaşı efektleri, geçişleri, ve göz alıcı arka plan sanatları aynı zamanda hayal gücünüzü de canlandırıyor! Şeytan lordu Nebiros ve onun karanlık ordusuna karşı sevdiklerini ve dünyayı kurtarmak için standını al! Oyun kendi zevkinize göre düzenlemeler yapabileceğiniz seçenekler ile geliyor. Zorluk seviyesi, maks can, maks devam, ana kontroller, ve daha fazlasını oyunu tam istediğiniz gibi yapmak için ayarlayabilirsiniz. Unutmayın yeni online sıralamalar da var! Dünyadaki en iyi dragon binici olmak için gerekli özelliklere sahip misiniz? Karakterler: Yalnızca gerçek savaşçılar için! Havada Süzülen Dragon Şövalye "Quaid" Yan Atış: Kutsal Dans Birleşik Büyü: Yanan Mızrak Ayrılma Büyüsü: Ateş Nefesi Büyü Bombası: Kaos Alevi Her şeyi delip geçin! Okyanus Kızı "Sonia" Yan Atış: Dondurucu Ok Birleşik Büyü: Elmas Tozu Ayrılma Büyüsü: Su Patlaması Büyü Bombası: Üç Uçlu Mızrak Fırlatışı Elektriklendiren saldırılar! Ormanın Koruyucusu "Rob" Yan Atış: Plazma Çekiç Birleşik Büyü: Yıldırım Çekici Ayrılma Büyüsü: Giga Dalga Büyü Bombası: Fırtına Yarığı Aşağıdan gelen ölüm! Ruh Çağıran "Ian" Yan Atış: Büyü Kılıcı Birleşik Büyü: Ölüm Çarpışı Ayrılma Büyüsü: Cehennem Dönüşü Büyü Bombası: Karanlık Sokucu Birimler: "P" öğeleri biriminize güç verir ve ona yan-silahlar ekler. "B" öğeleri düşmanlarınızı temizlemek için gerekli alan hasarı sağlyacak bombalar veya acil çıkışlar için yardım sağlar. Güçlü bir büyü atışı için ölçeğinizi biriktirin! Güçlü dragon atışını gerçekleştirmek için dragonunuzdan ayrılın! Teknik bonuslar kazanmak için boss’ları dragon atışı ile vurun! Seçenekler: ARCADE modunda yedi değişik zorluk kademesi var. Nostaljik arcade tecrübesi için dikey ekran modunda oynayın! Eğlenceniz için iki ek ekran filtresi. Canlar 1 ile 9 arasında ayarlanabilir, devamlar ise 0 ve sonsuz arasında ayarlanabilir. Atışlar, dragon atışları, veya bombalar için istediğiniz tuşları istediğiniz gibi ayarlayın. Dikey ekran modu yatay ekran yönünde bile oynanabilir. Stilinize kendiniz karar verin! SCORE ATTACK: Bu mod sabit zorluk seviyesine ve can sayısına sahiptir. Yalnızca ciddi meydan okuyucular için! Dünyadaki diğer oyuncular ile yarışmak için yüksek skorlarınızı gönderin! Online sıralamalar seçenekler menüsünden görüntülenebilir.