The Jackbox Party Pack 6
Şamatalı beş yeni oyunla, şimdiye kadar bir araya getirdiğimiz en çılgın Parti Paketi! 1) Popüler genel kültür bilgisi ölüm maçı Trivia Murder Party 2 (1-8 oyuncu). Yeni tuhaf mini oyunların üstesinden gelmeye çalışın. 2) Garip sözcük sirki Dictionarium (3-8 oyuncu). En komik tanım kazansın. 3) Gizli kimlik oyunu Push The Button (4-10 oyuncu) . Yabancıları zamanında keşfedebilir misiniz? 4) Komedi yarışması Joke Boat (3-8 oyuncu). Gezi gemisindeki yetenek şovu için tek satırlık espriler yaratın. 5) Sıradışı kişilik testi Role Models (3-6 oyuncu). Gerçekten kim olduğunuzu öğrenin. (Ya da en azından arkadaşlarınızın hakkınızda ne düşündüğünü.) Telefonlarınızı, tabletlerinizi ve bilgisayarlarınızı kullanarak oynayın. Fazladan kumanda gerekmez! NOT: Jackbox Party Pack 6 sadece İngilizcedir. NOT: Bu oyun yerel olarak birden fazla oyuncu ile oynamak için olmakla birlikte uzaktaki oyuncuların internet üzerinden katılımına da açıktır.