Truck Driver: The American Dream
Meşhur ve saygıdeğer bir kamyon şoförü olan babanın vefatından yıllar sonra hayatını düzene koymaya ve babanın izinden gitmeye karar veriyorsun. Ancak bu yeni yolda bazı zorluklar yok değil, çünkü başarılı bir kamyon şoförü olma yolu zorlu ve yalnız bir yol olabilir. Kemerini bağla ve bu yepyeni macerada Amerikan Rüyasını kovalarken her şeye hazırlıklı ol.