Let's Sing Queen
Efsanevi solist Freddie Mercury ile tüm zamanların en büyük rock grubu Queen'in izinden giderek tek başına şarkı söyle veya zorlu oyun modlarında arkadaşlarınla aynı sahneyi paylaş. Kendini müziğe bırak ve farklı dönemlerde bir yolculuğa çık. “Bohemian Rhapsody”de ustalaş, arkadaşlarına “Bicycle Race” ile meydan oku veya “We Will Rock You”, “Another One Bites The Dust”, “I Want To Break Free” ve “We Are The Champions” gibi hit parçalarla ortalığı salla. - Queen'in en iyi 30 şarkısı ve orijinal müzik videolarından oluşan sağlam bir şarkı listesi - Tek başına veya en fazla sekiz oyuncuyla şarkı söyle - Altı heyecan verici oyun modu: 'Classic', 'Mixtape 2.0','feat.’, ‘Jukebox’, ‘World Contest’ ve ‘Let’s Party’ - Çevrimiçi liderlik sıralamasında yüksel ve dünyanın dört bir yanından insanlarla yarış! - Mikrofon Yoksa Sorun Değil! Let's Sing uygulamasıyla telefonunu mikrofon olarak kullan!