Life of Fly
Life of Fly, her biri başka bir sineğin hayatı ve düşünceleri etrafında dönen 12 kısa hikaye içeriyor. Başka hiçbir şeye benzemeyen ilginç ama rahatlatıcı bir anlatımlı uçuş oyunudur. Kendi yaşam ortamını keşfederken düşüncesini toplayan küçük bir sineğin rolüne atlıyorsunuz. Oyunun en ilginç içeriği, her bir sineğin kendi yaşamından, başına gelen bazı şeylerden ve sahip oldukları neredeyse felsefi düşüncelerden bahsettiği bir meta düzeydedir. Bazı alışılmadık içerikleri, bir sineğin normal yaşamının çok ötesine geçen bazı ilginç düşünceleri ve bazı eğlenceli kısa hikayeleri deneyimlemeye hazır olun.