TT Isle of Man Ride on the Edge 2
Zerre şüphe yok ki bu dünyanın en tehlikeli motor yarışlarından biri. TT Isle of Man – Ride On the Edge 2'de, farklı şampiyonalarda yeterliliğini kanıtladıktan sonra sürüş becerilerinin sınırlarını zorlayacağın hem düz hem virajlı bölümlerden oluşan 60 kilometre uzunluğundaki Snaefell Mountain Pistine gidiyorsun. TT 2'de 17 ilave pist, klasik modeller de dahil 18 farklı motor ve resmi sürücüler var. Dahası, tümüyle yeniden geliştirilen oyun fiziği ve aslına uygun simüle edilen sürücü hareketleri sayesinde şimdi her zamankinden daha gerçekçi. Motorunu ayarla, performansını yükselt ve teknik verilerini gerçek zamanlı olarak izle ki rekabette geri kalmayasın. TT2 ayrıca motor ayarlarını test edebileceğin ve TT Isle of Man şampiyonu olmak için ihtiyaç duyduğun tecrübeyi kazanabileceğin, her motorcunun rüyası yepyeni bir açık dünya da sunuyor.