Amneziyle uyandıktan sonra Alex Thorn, tanımadığı bir odada kaybolmuş ve kafası karışmış halde bulur kendini. Garip bir geri dönüş, ona gizemli bir suçlu olan Sessiz As ile birlikte kumarhaneleri soyduğunu hatırlatır. Polis artık onun peşindedir ve Sessiz As, şehirdeki en büyük kumarhaneyi soymak üzeredir: Sol Dorado. Alex geçmişi hakkında gerçeği keşfedebilecek mi? Suçluyu polisten önce bulabilecek mi? Kendi yolunu seç ve bu gizemi çöz! Özellikler: - Eğlenceli diyaloglar, sevimli karakterler ve birçok seçenekle dolu bir kumarhane soygunu hikayesi! - Ve bu seçimler önemli! Kime güveneceğinizi iyi düşünün, yoksa başınız belaya girebilir. - Çarpıcı ve benzersiz bir sanat tarzı! Keyifle izlemeniz için bir galeriyle birlikte! - Seçtiğiniz yola bağlı olarak dört ana son. Sol Dorado hakkındaki tüm gerçeği keşfetmek için oyunu yeniden oynayın!