Anti Hero Bundle
İyi kahramanları gözünde büyütme! Bu pakette kötülüklerle dolu oyunlar bulabilirsin: Nefarious: Bu 2D aksiyon ve platform oyununda Crow isimli şeytani dahinin kılığına bürün. Beş farklı krallığı kasıp kavur! Karşına çıkan bölüm sonu canavarlarını ezip geç! İçindeki megolamanı gün yüzüne çıkar! Reverse Crawl: Hızlı ve sıra tabanlı bu strateji ve rol yapma oyununda, canavar minyonların ve hortlak birliklerinle birlikte Kızıl Kraliçe'nin seçkin ""kahramanlarıyla"" savaş. Nintendo Switch için özel olarak oluşturulan yerel PvP (düello) modu da dahil. Underhero: Seçilmiş kahraman başarısız oldu. Bu RYO/platform oyununda kötü kralın hizmetkarı olarak kahramanın yerini al. Düşmanlarını yenmek ve Chestnut Kingdom'ı şeytani patronun Mr Stitches'dan kurtarmak için zamanla yarış!