Temel oyunla birlikte Deluxe Edition Content'i de içeren Age of Wonders: Planetfall Deluxe Edition sürümüne yükselt. Deluxe Edition Content'e aşağıdakiler dahildir: Dijital Çizim Kitabı Age of Wonders: Planetfall dünyasını gerçeğe dönüştüren renkli ve yaratıcı çizimleri gör. Orijinal Oyun Müzikleri Oyunun orijinal müzikleriyle fantastik Planetfall dünyasına gir. Bravado Seti Kozmetik Paketi Buraya medeniyeti baştan kurmaya geldiğini göstermenin en iyi yolu bu bandana. Spacerpunk Kozmetik Paketi Tarzın, yıkılan bir galaktik topluluğun kurallarına uymak zorunda değil! Infested Worlds Senaryo Gezegeni Uzaylı bitki örtüsü ve Kir’ko gruplarıyla sarılı bir dünyada hayatta kal!" Militan Öncü Birliklerden dinozorlara binen Amazonlara ve Kurulun sayborg zombilerine kadar altı gruptan biriyle imparatorluğunu kur. Gezegen harabelerini araştırıp kendince evrilen diğer grupları keşfederken zekanı, askeri gücünü ve diplomasi becerilerini kullanarak her grubun görevlerini tamamla. Savaş, inşa et, müzakere yap ve teknolojini geliştirerek tek kişilik sefer modunda bir ütopya yarat ya da çok oyunculu modda arkadaşlarına karşı rekabet et. Ana Özellikleri Taktiksel Sıra Tabanlı Uzay Savaşları: Taktiksel zorluklar sunan, birçok grubun, kişiselleştirilebilir birimlerin ve yıkılabilir ortamların bulunduğu sıra tabanlı savaşlarda savaş stratejini geliştir. Zengin bir Bilim Kurgu Dünyasını Keşfet: Yıkılan bir galaktik imparatorluğun geçmişini ortaya çıkar. Yemyeşil manzaraları keşfedip heyecanlı bir hikâyeyi deneyimlerken Yıldız Birliğinin kaderini öğren. Rakip gruplarla yüzleş ve terk edilmiş yerlerde unutulan gizli teknolojileri keşfet. Gezegen İmparatorluğu: Teknolojik ve sosyal gelişmelerle koloninin geleceğini yönlendir. Bir cennet mi yoksa kusursuz bir ordu mu yaratacaksın? Birden Fazla Zafer Yolu: Fethetme, diplomasi veya kıyamet teknolojileriyle son hedeflerine ulaş. Birden Fazla Oyun Modu: Tek kişilik derin bir hikayenin yanı sıra rastgele harita oluşturma özelliğiyle oyunu tekrar tekrar oynamak isteyeceksin. Çarpışma modunda yeni oyun tarzlarını dene ve çok oyunculu modda çevrimiçi, yan yana ve asenkron seçenekleri arasından dilediğini seç!