Shame Legacy Xbox One Edition
Shame Legacy, 19. yüzyıldaki terk edilmiş bir tarikatçı kasabasında geçen birinci şahıs/hayatta kalma/korku oyunudur. Gizlilik ve kaçış mekaniklerini kullanarak hayatta kalmaya çalışacak, bulmacaları çözerek tüm bunlarla ne bağlantın olduğunu öğreneceksin. Bu esnada, ürkütücü bir tehlike yükseliyor... AVDAN SAĞ ÇIK "Bir öfke kontrolü toplantısının geçmiş dönem dengi bir yerde, kafası karışmış halde uyandığında hızlıca fark ediyorsun ki: 1. Gerçekleşen bir av söz konusu, 2. Peşlerinde oldukları av sensin. Ailenin mirası sana ulaşmış gibi görünüyor, ama belki de beklediğin şekilde değil. Belli ki, miras her zaman süslü yatlar anlamına gelmiyormuş. " GIZLICE VE AKILLICA HAREKET ET "Her şeyin kökenine inmeyi umuyorsan gizlice hareket etmeli ve temastan kaçınmalısın. Kasabalılar her yerdeler ve seni arıyorlar. Ve seni görür veya duyarlarsa, kahrolasılar çok hızlı... Zihinsel yeteneğin, bulmacaları çözerken işine yarayacak. Aynı zamanda saldıran kasabalıları savuşturmak için savunma görevi gören bastonun da öyle. Elindeki kaynakları en iyi şekilde kullanmak için oldukça çevre dostu bir yaklaşım." PANIK YAPMA Yeterince hızlıysan ve sinirlerine hakim olabilirsen, fark edilmek dünyanın sonu değil. Yeni uyandığında, kasaba doktoru sağlık durumun ve stres dayanıklılığın hakkında acımasız bazı şeyler söyleyecek. Sınırlara yaklaştığını hissedersen, bulabileceğin yardımlar her zaman mevcut. Yasal sorumluluk: Bu bir ilaç reklamı değildir.