From Earth to Heaven
Bu oyunda, başlangıçta cennetten gökyüzüne düşen kahramanı takip ediyorsunuz. Oyun, neredeyse felsefi bir hikaye anlatımıyla birinci şahıs bir platform oyununun ve hafif yürekli bir keşif oyununun benzersiz bir birleşimidir. Son derece stilize edilmiş ve nefes kesici ortamlar, güzellik ve zarafetle dolu gerçeküstü bir dünya ve huzurlu ama çarpıcı ortamlara mükemmel uyum sağlayan birkaç küçük çevresel bulmaca ile şaşırtıyor. Onu cennete geri getirebilecek misin? Ortaya çıkar.